uczeń

Rekrutacja

Rekrutacja uczniów do klas 1 na rok szkolny 2023/2024

Szanowni Państwo!

Niniejszym podaje się do publicznej wiadomości harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym do kl. I naszej szkoły, określony zarządzeniem nr 14/2023 Burmistrza Koluszek z dnia 24 stycznia 2023 r.

Terminy postępowań:

Postępowanie rekrutacyjne: 1 marca 2023 – 15 marca 2023 r.

Postępowanie uzupełniające: 22 maja 2023 – 26 maja 2023 r.

Przypominamy, że każde dziecko, zamieszkałe w obwodzie szkoły jest przyjmowane do placówki na podstawie przepisów prawa, z urzędu. Rodzice dziecka, którzy zdecydują o zapisaniu dziecka do szkoły obwodowej, muszą zgłosić ten fakt dyrektorowi szkoły - (sekretariat).  Zgłoszenie ma formę pisemną i musi być potwierdzone podpisami obojga rodziców .

Postępowanie rekrutacyjne dotyczy uczniów zamieszkałych poza obwodem szkoły i jest przeprowadzane na podstawie zgłoszeń rodziców, jeśli szkoła dysponuje wolnymi miejscami po przyjęciu uczniów zamieszkałych w obwodzie szkoły.

Dokumenty niezbędne do zapisu dziecka do szkoły można pobrać w sekretariacie szkoły, codziennie od 8.00 do 15.00. Dokumenty zamieszczono również na stronie internetowej szkoły, w zakładce: Rekrutacja. Wypełnione dokumenty należy przesłać na adres: sp2@koluszki.plz dopiskiem: rekrutacja uczniów 2023/2024.

Tel. do kontaktu: 44/174-58-30   lub 512-446-515

 

 

Z poważaniem

Sławomir Mela - dyrektor